Marts 2020
I denne måned skulle vi have afholdt den årlige generalforsamling, men vi måtte desværre aflyse denne pga. COVID-19. Bestyrelse vil så snart det er muligt få opsat en ny dato for vores generalforsamling.

Der er siden årsskiftet blevet renset brønde i hele foreningen. Vi har fået lave nogle reparationer af vores fortorv og vej, da de var beskadig i sådan omfang, at de var til faren for fodgængere.

Oktober 2019
Sommer er vel overstået uden de store udfordringer i foreningen. Vi er hen over sommeren gået over til brug af e-mail i foreningen og fremover ville alle informationer, indkaldelser, kontingent indbetalinger etc. foregå via e-mail. Vi opfordre alle til at kontrollere deres “spam” folder og whiteliste foreningens e-mail hvis den måtte havne der i.

Vi går efteråret i møde og i den anledning vil vi få suget nogle af vore kloakbrønde, da de trænger til en kærlig hånd.

Lange Maren dag er lige om hjørnet og bestyrelsen håber at alle bakker op om denne og deltager. Så frem der ikke er 15 parceller der tilmelder sig, så har bestyrelsen besluttet og foreningen betaler sig fra dette.

Maj 2019
Foreningen har endnu engang fået påkørt en pullert. Den uheldige der havde påkørt vores pullert blev hurtigt fundet og en løsning blev fundet. Vores pullert er netop genetableret, dog med vores nye type pullert.

Etablering af nye vejbump, samt pullert er netop blevet opsat. Der ses allerede en reaktion på dette, ved at bilisterne ikke køre så stærkt mere. Vi siger tak til de fremmødte og super godt arbejde!

April 2019
Den årlige generalforsamling er vel overstået og der blev vedtaget at foreningen skulle have fartdæmpende foranstaltninger (vejbump) på resten af foreningens veje. Hele området bliver herved klassificeret som 30 km/t zone. Bestyrelsen ser frem til dette bliver implementeret. Bestyrelsen har konstitueret sig selv, som kan læses i menuen “bestyrelsen”

Referat for generalforsamlingen 2019 er nu tilgængelig på vores hjemmeside.

Marts 2019
Der er netop indkaldt til ordinær generalforsamling som afholdes Onsdag d. 27 Marts kl. 19:00 Det afholdes i kantinen på Lærkeskolen, hvor der er indgang fra Præstegårdsvej (parkeringspladsen)

Januar  2019
Bestyrelsen håber alle er kommet godt ind i det nye år.
Renoveringen af vores veje er blevet godkendt og vi vil følge op på dette yderligere i foråret 2019. Vi er nu så småt ved at gøre klar til årets generalforsamling, som afholdes den 27/3-2019 kl. 19:00 i kantinen på Lærkeskolen. Skrivelse herom vil blive omdelt til alle husstande senest den 27/2-2019.

November 2018
Vi har fået ny hjemme side i form af en mindre opdatering af vores layout.
NCC har nu klartmeldt, at de er færdige med at renovere vores vejen.
Ny, Billigere og bedre pullert er monteret på en af vores asfalt bump. Denne skal kunne tåle påkørsler, da den er lavet af kulfiber. Fremover vil denne type pullert blive anvendt i foreningen.
Vi er i dialog med kommunen vedr. ansvar for vejskilte i foreningen.

Oktober 2018
Oliven Ree Deleuran har valgt at træde ud af bestyrelsen.
I den forbindelse vil bestyrelsen gerne takke Oliver for hans kæmpe indsats for foreningen.

Bestyrelsen har konstitueret sig som følgende:
Formand: Thomas Condé Hansen, Havrevænget 5
Kasserer/Næstformand: Kit Ervolder, Møebjergvej 17
Langemaren Ansvarlig/Materielforvalter: Mogens Hansen, Bygvænget 10
Referent: Susanne Jensen, Møebjergvej 16
Bestyrelsesmedlem: Henning Schmidt

April 2017
På generalforsamling var der info fra Egedal fjernvarme

Bestyrelsen har konstitueret sig som følgende:
Formand: Oliver Ree Deleuran, Havrevænget 9
Næstformand/Vejansvarlig: Thomas Condé Hansen, Havrevænget 5
Kasserer: Kit Ervolder, Møebjergvej 17
Langemaren Ansvarlig/Materielforvalter: Mogens Hansen, Bygvænget 10
Referent: Susanne Jensen, Møebjergvej 16

Juni 2016
Tak for en hyggelig generalforsamling!
Bestyrelsen har konstitueret sig som følgende:
Formand: Oliver Ree Deleuran
Næstformand: Thomas Condé Hansen
Kasserer: Kit Ervolder
Referent: Lisa Carlsen
Vejansvarlig: Freddy Andersen

April 2015
Bestyrelsen har konstitueret sig som følgende:
Formand: Oliver Ree Deleuran, Havrevænget 9
Næstformand & Referent: Lisa Carlsen, Møebjergvej 4
Vejansvarlig: Freddy Andersen, Møebjergvej 3
Kasserer: Kit Ervolder, Møebjergvej 17

Nov 2014
Bestyrelsen byder velkommen til Freddy Andersen!
Freddy indtræder som 1. suppleant på Jesper Madsens plads.
Freddy Andersen og Oliver Ree Deleuran deler ansvaret for vejene.

Maj 2014
Nyt nyhedsbrev er ude.

Nov 2013
Nu er nyheds mailen oppe og køre. Tilmeld dig på forsiden og få nyt fra bestyrelsen og nyhedsbreve i din mailboks.

Sept 2013
Vores veje har i forbindelse med nedgravningen af el-kabler fået noget revner. De er nu, efter henvendelse fra bestyrelsen, blevet forseglet af NCC.